Doç.Dr. SELİN TÜZÜN ATEŞALP
İletişim Fakültesi / Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü

E-Posta
Onay Verilmemiş
Telefon
Onay Verilmemiş
Adres
Marmara Üniversitesi - İletişim Fakültesi / Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü / Oda No (Belirtilmemiş)
Web Adresi
Belirtilmemiş
YAYINLAR & ESERLER
MAKALELER
ULUSLARARASI
DİĞER DERGİLERDE YAYIMLANAN MAKALELER
1. PEKMAN MEHMET CEM,TÜZÜN SELİN. Recep İvedik Kahramandan Ürün e. İleti-ş-im Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi. sf 9-29, 2012.
2. TÜZÜN ATEŞALP SELİN,TAŞDEMİR BABACAN. Ürün Yerleştirme ve Editoryal İçerik ile İlgili Artan Kaygılar Türkiye de Televizyon Draması Sektörü Örneği. İleti-ş-im Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi. sf 51-79, 2014.
3. PEKMAN MEHMET CEM,TÜZÜN SELİN. Turkish Television Dramas The Economy and Beyond. Cinema&Cie International Film Studies Journal. sf 93-103, 2012.
4. TÜZÜN ATEŞALP SELİN,BAŞLAR GÜLŞAH. Katılımcı Kültür Tartışmaları Ekseninde Sosyal Medyada Diziler Kardeş Payı Örneği. Intermedia International Peer Reviewed E-Journal of Communication Sciences. Cilt 2. sf 158-180, 2015. (Yayına Ulaşmak İçin Tıklayınız)
ULUSAL
DİĞER DERGİLERDE YAYIMLANAN MAKALELER
1. TÜZÜN SELİN. Multipleks Sinema Salonları ve Türkiye Örneğinde Sinema Sektöründe Değişen Güç Dengeleri. Sinecine. Cilt 4. sf 85-115, 2013.
2. TÜZÜN SELİN. Türkiye ve Farklı Avrupa Ülkelerinde Yerel Televizyonların Ortaya Çıkış Süreci. Marmara İletişim Dergisi. sf 201-213, 2007.
KİTAPLAR
ULUSLARARASI
BİLİMSEL KİTAP
KİTAP BÖLÜMÜ
1. TÜZÜN ATEŞALP SELİN, New Directions in Media, Londra. 2015.
2. TÜZÜN GÜL SELİN, Not So Silent Women in Cinema Before Sound, Stockholm. 2010.
3. TÜZÜN SELİN,ŞEN TELCİ AYGÜN, Handbook of Research on the Impact of Culture and Society on the Entertainment Industry, Hershey. 2014.
ULUSAL
BİLİMSEL KİTAP
KİTAP BÖLÜMÜ
4. ULUSOY NİLAY,TÜZÜN SELİN, Renkli Atlas Kültürel Üretim Alanları, İstanbul. 2004.
EDİTÖRLÜKLER
ULUSAL
KİTAP
1. PEKSEVGEN BURCU,TÜZÜN ATEŞALP SELİN,BİNAY KURULTAY AYŞE Kavramdan Pratiğe Medya ve Tüketim
BİLDİRİLER
ULUSLARARASI
1. PEKMAN MEHMET CEM,TÜZÜN SELİN, "Product Placement in Late Turkish Cinema", Communication In the Millennium, İstanbul
2. PEKMAN MEHMET CEM,TÜZÜN SELİN, "The Problems of Local Televisions in Turkey and Their Repercussions on Information Production Process", IV. International Communication In the Millennium Symposium, Eskişehir
YAYINLANMAMIŞ BİLDİRİLER
ULUSLARARASI
1. TÜZÜN ATEŞALP SELİN,TAŞDEMİR BABACAN, "Adapting American Series to Turkish Television The Case of the O C", Media Across Borders, Londra
2. TÜZÜN SELİN, "Emergence of Turkish Television Drama Sector as a Geo cultural Market", The International Association of Media and Communication Research (IAMCR), Dublin
3. TÜZÜN SELİN, "Indicators of Quality in Turkish Television Dramas from the Perspective of Media Professionals", ECREA 4th European Communication Conference, İstanbul
4. TÜZÜN SELİN, "Popular Nationalism in Television Advertising in Turkey", 6th Middle Eastern and North African Popular Culture, University of Oxford & Universitat Wien, Viyana
5. TÜZÜN SELİN, "The Role of the Blockbuster in the Revival of Turkish Cinema Sorak s G O R A and Baltaci s Yilmaz s A R O G", The Annual London Film and Media Conference, Londra
ATIFLAR
Henüz içerik girilmemiş.