NESRİN ÖZDENER DÖNMEZ fotoğraf
Prof.Dr. NESRİN ÖZDENER DÖNMEZ
Atatürk Eğitim Fakültesi / Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü

E-Posta
nozdener@marmara.edu.tr
Telefon
(216) 345 90 90 / 340
Adres
Marmara Üniversitesi - Atatürk Eğitim Fakültesi / Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü / 340
Web Adresi
Belirtilmemiş
Sosyal Ağlar
YAYINLAR & ESERLER
MAKALELER
ULUSLARARASI
SCI, SSCI, AHCI İNDEKSLERİNE GİREN DERGİLERDE YAYINLANAN MAKALELER
1. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN. Gamification for enhancing Web 2.0 based educational activities: The case of pre-service grade school teachers using educational Wiki pages. TELEMATICS AND INFORMATICS. Cilt 35. sf 564-578, 2018. (Yayına Ulaşmak İçin Tıklayınız)
2. Ece Merdivan,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN. Effects of different metaphor usage on hypertext learning. Behaviour Information Technology. Cilt 30. sf 273-285, 2011. (Yayına Ulaşmak İçin Tıklayınız)
3. Gölpek Sarı Fatma,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN. Onine Collaboration Tools in Education Google Docs Sample. Anthropologist. Cilt 20. sf 187-189, 2015.
4. Cüre Fatma,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN. Teachers Information and Communication Technologies ICT using achievements and attitudes towards ICT. Hacettepe University Journal Of Education. sf 41-53, 2008.
5. MUTLU BAYRAKTAR DUYGU,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN. Comparison of Communication Patterns of Students in Online and Face to Face Collaborative Learning Environments withDiscourse Analysis. Anthropologist. Cilt 22. sf 265-275, 2015.
6. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,SATAR HATİCE MÜGE. Effectiveness of various oral feedback techniques in call vocabulary learning materials. Eurasian Journal of Educational Research. Cilt 34. sf 75-96, 2009.
7. SATAR HATİCE MÜGE,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN. The Effects of Synchronous CMC on Speaking Proficiency and Anxiety Text Versus Voice Chat. The Modern Language Journal. Cilt 92. sf 595-613, 2008. (Yayına Ulaşmak İçin Tıklayınız)
8. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,Özçoban Tuğba. Bilgisayar Eğitiminde Çoklu Zeka Kuramına Göre Proje Tabanlı Öğrenme Modelinin Öğrenci Başarısına Etkisi. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Bilimleri Dergisi. Cilt 4. sf 147-170, 2004.
9. Bıyık Reha,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN. Development of a new curriculum for Computer Education and comparison with the current curriculum of the Turkish Ministry of National Education. The Turkish Online Journal of Educational Technology. Cilt 6. sf 39-53, 2007.
10. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN. A comparison of the misconceptions about the time efficiency of algorithms by various profiles of computer programming students. Computers & Education. Cilt 51. sf 1094-1102, 2008. (Yayına Ulaşmak İçin Tıklayınız)
11. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,Çakar Çiğdem. Are The Primary and Secondary Educational Institutions ready for e Transformation in Turkey. Eurasian Journal of Educational Research. sf 85-98, 2007.
DİĞER DERGİLERDE YAYIMLANAN MAKALELER
1. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,EŞFER GÜNAY SEZİN. A Comparative study on the use of information Technologies in the development of students ability to comprehend what they listen to and watch. International Journal of Human Science. Cilt 6. sf 275-291, 2009.
2. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,Çelen Bekir. The effect of forming a score based competitive system in a cyber drilling atmosphere for learning and motivation. International Journal of Human Science. Cilt 6. sf 222-238, 2009.
3. Tutgun Aylin,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN. Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Eğitime Entegrasyonu Bilgisayar Tabanlı Öykü Tamamlama Çalışması Örneği. Academic Journal of Information Technology (AJIT-e). Cilt 2. 2011.
4. AY OSMAN,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN. Erroneous Programs and Correct Strategies. Mediterranean Journal of Educational Research. Cilt 14. sf 417-422, 2013.
5. Tombuloğlu Betül,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN. Mediterranean Journal of Educational Research. Agent Gender and Frequency Dimension Used in Voicing, and Use of Pedagogical Interface Agents. Cilt 14. sf 355-359, 2013.
6. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,Demirci Fatih. Determining Students’ Views about an Educational Game-Based Mobile Application Supported with Sensors. Technology, Knowledge and Learning. 2018. (Yayına Ulaşmak İçin Tıklayınız)
7. Mıhçı Can,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN. Teaching GUI-Programming Concepts to Prospective K12 ICT Teachers: MIT App Inventor as an Alternative to Text-Based Languages. International Journal of Research in Education and Science. Cilt 3. sf 543-559, 2017.
8. Mıhçı Can,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN. The Need for a More Efficient User Notification System in Using Social Networks as Ubiquitous Learning Platforms. Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE. Cilt 18. sf 196-212, 2017.
9. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,Tanrıverdi Öznur,Dönmez Nagihan. Examination of Social Media Usage In Teacher Parent Communication Whatsapp Example. The turkish Journal of Education Technolog. sf 277-284, 2016.
10. Öztok Murat,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN. Information and Communication Technologies in Collaboration Projects via the Internet. International Journal of Social Sciences. Cilt 2. sf 176-172, 2007.
11. Gülmez Işıl,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN. Academic Achievement in Computer Programming Instruction and Effects of the Use of Visualization Tools at the Elementary School Level. British Journal of Education, Society & Behavioural Science. Cilt 11. sf 1-18, 2015. (Yayına Ulaşmak İçin Tıklayınız)
12. YENİ SABİHA,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN. An Analiysis on Usage Preferences of Learning Object and Learning Object Repositories Amanog Pre Service Teachers. Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE. Cilt 15. sf 161-174, 2014.
13. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,SATAR HATİCE MÜGE. Computer Mediated communication in foreignlanguage education use of target language and learner perceptions. Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE. Cilt 9. 2008.
14. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN. Deneysel öğretim yöntemlerinde benzetişim simulation kullanım. The Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET. Cilt 4. sf 93-98, 2005.
15. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,Öztok Murat. ICT Sufficiency in cooperative projects via the Internet. WSEAS Transactions on Computer Research. Cilt 3. sf 51-60, 2008.
16. Karagöz Özden,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN. Evaluation of the Usability of Different Virtual Lab Software Used in Physics Courses. Bulgarian J. Science & Education Policy. Cilt 4. sf 216-235, 2010.
17. Kavas Gülten,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN. Effects of Video Supported Web Based Peer Assessment On Microteaching Applications Computer Teacher Candidates Sample. Creative Education. Cilt 3. sf 1221-1230, 2012.
ULUSAL
DİĞER DERGİLERDE YAYIMLANAN MAKALELER
1. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,CÜRE FATMA. Seçmeli Bilgisayar Dersi Öğretim Programının Öğrencilerin Bilgisayara Yönelik Tutumlarına Etkisi Açısından Değerlendirilmesi. Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi. Cilt 28. sf 103-114, 2008.
2. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,SAYIN HAMDİ. Macromedia Flash Eğitimi Amacı İle Geliştirilen Bir Eğitsel Yazılımın Bütünsel Ve Kullanılan Yöntemler Açısından Değerlendirilmesi. The Turkish Online Journal of educational Technology. Cilt 3. sf 170-183, 2004.
3. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,ERDOĞAN BARIŞ. Fen Öğretimi Amaçlı Sanal Laboratuarlarda Kullanılmak Üzere Geliştirilmiş Bir Simülasyon. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. sf 323-330, 2001.
4. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,Öztok Murat. Türk ve İngiliz Öğretim Programlarının Bilgisayar ve İnternet Okur Yazarlığı Açısından Karşılaştırılması. Milli Eğitim Dergisi. sf 236-242, 2005.
5. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN. Web Tasarımında Editör Kullanımı Ve Html Öğretimi. Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi. Cilt 27. sf 163-175, 2008.
6. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,ERDOĞAN BARIŞ. Deneysel Verileri Değerlendirme İmkanı Tanıyan Ve Dönüt Verebilen Sanal Laboratuarların Geliştirilmesi. Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi. sf 107-120, 2001.
KİTAPLAR
ULUSLARARASI
BİLİMSEL KİTAP
KİTAP BÖLÜMÜ
1. TOPUZ YASEMİN,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN, Değişen Dünyada Eğitim, Ankara. 2018.
ULUSAL
BİLİMSEL KİTAP
KİTAP BÖLÜMÜ
2. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,Ünlü sibel, Küreselleşen Dünyada Eğitim, Ankara. 2017.
DERS KİTABI
3. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,AY OSMAN, C ile Görsel Programlama, 2014.
EDİTÖRLÜKLER
ULUSAL
DERGİ
1. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
KİTAP
2. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN C ile Görsel Programlama
ULUSLARARASI
DERGİ
3. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN Educational Research in International Context
4. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN Journal of english language teaching and Linguistics
5. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN Indonesian Journal of English Language Teaching and Applied Linguistics
6. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN Journal of English Language Teaching and Linguistics
BİLDİRİLER
ULUSLARARASI
1. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,Gökkaya Zeynep, "Qualitative Evaluation on Usability of Educational Simulaton", The Future of Education, Florence, 2015.
2. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,EŞFER GÜNAY SEZİN, "A comparison of computer aided ELVES method and video aided instruction in text teaching in terms of student success", Word Conference on Educational Science, 2009.
3. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,Çelen Bekir, "The effects of web based educational drills in competitive atmosphere on motivation and learning", Word Conference on Educational Science, 2009. (Yayına Ulaşmak İçin Tıklayınız)
4. Coşgun Veysel,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN, "The Effects of Personalized Short Text Messages in Mobile Learning on Success and Motivation", International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, 2015.
5. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,SARAÇ ALİYE, "Oyunlaştırma ile Desteklenmiş Wiki Uygulamalarının Öğretmen Eğitiminde Kullanımı", EJER CONGRESS 2015, 2015.
6. Türen İlker,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN, "Fatih Fırsatları Arttırma ve Teknolojiyi İyileştirme Hareketi Projesi Öğretmen Eğitimlerinin Değerlendirilmesi", 9th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS2015), 2015.
7. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,KAVAS GÜLTEN, "Identification of Misconceptions Students may Have Regarding Paint Application Structural Communication Grid and Mixed Test Methods", VII International Education Technology Conference, 2008.
8. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,YENİ SABİHA, "An Analysis on Usage Preferences of Learning Object and Learning object Repositories Amang Pre Servise Teachers", 6th International Computer and Instructional Technologies Symposium, 2012.
9. MIHÇI CAN,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN, "Programming Education with a Blocks Basec Visual Language for Mobile Application Development", 10th International Conference on Mobile Learning, 2014.
10. KELLECİ ÖZGE,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN, "Teknoloji Konusundaki Kavram Yanılgılarının Tespiti ve Bilişim Teknolojileri Ders Kitabının Bu Kapsamda İncelenmesi", Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 2014.
11. Mıhçı Can,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN, "A comparative case study on the supportive role of mobile phone short message service in the use of social networking services in formal education", 8th International Computer Instructional Technologies Symposium, 2014.
12. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,SATAR HATİCE MÜGE, "A Comparision of Different Types of Feedback in CALL Materials for Vocabulary Learning", 12th International Conference ‘how are we doing CALL Monitoring the Learner’, 2006.
13. KARAGÖZ ÖZDEN,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN, "Effect of Virtual Lab Software Used in Physics Courses on Students Success in Case of Their use With Different Teaching Methods", 7th International Education Technology Conference: Educational Technology for Innovation and Change in Education, 2007.
14. ÖZTOK MURAT,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN, "Information and Communication Technologies in Collaboration Projects via the Interne", XXIV International Conference on Computer. Electrical and Systems Science and Engineering(CESSE), 2007.
15. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,ÖZTOK MURAT, "Integration of Information and Communication Technologies into the Education Process Cooperative Projects via the Internet", 6th wseas International Conference on Education and Educational Technology,, 2007.
16. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,TOPÇU PINAR, "Effects of performance tests on Learning and Performance of Knowledge", VII International Education Technology Conference, 2008.
17. KABAPINAR FİLİZ,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,SALAN ÜMİT, "Ortaöğretim Fizik ve Kimya derslerinde yaygın olarak kullanılan yazılımların dizayn açısından incelenmesi", IV. Fen Bilimleri Eğitim Kongresi, 2000.
18. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,Tanrıverdi Öznur,Dönmez Nagihan, "Examination Of Social Media Usage In Teacher Parent Communication Whatsapp Example", International Trend and Issues in Communication& Media Conference, 2016. (Yayına Ulaşmak İçin Tıklayınız)
19. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,KULAKSIZ TAİBE, "Öğretmen Adaylarının Programlama Dilleri Dersine İlişkin Öz değerlendirmeleri Bir Durum Çalışması", IIInd International Eurasian Educational Research Congress, 2016.
20. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,KOTAN SONER, "Programlama Öğrencilerinin Kullandıkları Hata Bulma ve Düzeltme Teknikleri Üzerine Bir Analiz", IIInd International Eurasian Educational Research Congress, 2016.
21. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,Çelik Aycan, "Evaluating the efficiency of behavior management tools in developing self assessment skills of student", 10 th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS), 2016.
22. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,Demirci Fatih, "Determining Students Views about an Educational Game Based Mobile Application Supported with Sensors", Fourth International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium(ITTES), 2016.
23. Pişgin Tuğba,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN, "Ortaokul Öğretmenlerinin Öğrenci Bilgi Gizliliğine ve Mesleki Etik Algılarına Yönelik Farkındalığı", EJER Congres 2017, 2017.
24. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,Büyülçam Özge Begüm, "Okuldaki Bilişim Teknolojileri İmkanlarına Yönelik Öğrencileden Hikayeler", EJER Congres 2017, 2017.
25. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,Kutluay Engin, "Farklı Laboratuvar Ortamlarında Kullanılan Deney Tekniklerinin Akademik Başarı ve Bilişsel Yüklenme üzerine Etkileri", 26th Internatonal Conference on Educational Science (ICES), 2017.
26. BARIN SİBEL,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN, "Mobil Diyet Uygulamasının Nomofobi Üzerindeki Etkileri", 5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), 2017.
27. BARIN SİBEL,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN, "Modern Yüzyılın Yeni Olgusu Nomofobi ve Üniversite Öğrencileri Arasında Yaygınlık Nedenleri", 5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), 2017.
28. GERİŞ ALİ,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN, "Dijital Vatandaşlık Yanılgısını Belirlemeye ve Değiştirmeye Yönelik Bir Mobil Uygulama Geliştirme Çalışması: E-Vatandaş", 5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, 2017. (Yayına Ulaşmak İçin Tıklayınız)
29. GERİŞ ALİ,ELİBOL MEHMET,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN, "Algoritma Çözümünde Öğrenci Tercihlerinin Göz İzleme Tekniği ile İncelenmesi: Akış Şeması ve Sözde Kod", 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, 2017. (Yayına Ulaşmak İçin Tıklayınız)
30. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,GECÜ PARMAKSIZ ZEYNEP, "The effects of using geometry software supported by digital Daily life photographs on geometry learning", World Conference on Educational Sciences, 2010.
31. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,GÜNGÖR YASEMİN, "Effects of video podcast technology on peer learning andproject quality", World Conference on Educational Sciences, 2010.
32. COŞGUN VEYSEL,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN, "Personalization Principle in Mobile Learning: Use of Short Text Messages in Teaching Programming", International Conference On New Trends in Educational Technology (INTET 14), 2014.
33. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,TAYFUR SİBEL, "Beden Eğitimi ve Spor Dersinde Hareket Tabanlı Teknolojilerin Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi:Kinect Örneği", 26th Internatonal Conference on Educational Science (ICES), 2017.
34. Ar Necmettin,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN, "Öğrencilerin Mobil Uygulama Geliştirme Platformu Tercihlerinde Rol Oynayan Faktörlerin İncelenmesi", 11th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS), 2017.
35. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,SARAÇ ALİYE,TAÇGIN ZEYNEP, "Analysis of qualitative methods used in computer and educational technologies field postgraduate thesis", Education, Research and Development, Elenite, 2017.
36. KOTAN SONER,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,YILDIRIM OSMAN GAZİ, "Öğrencilerin Scratch’te Kullandıkları Kod Kavrama Stratejilerin İncelenmesi: Bir Göz İzleme Çalışması", 13.International Balkan EducationScience Congress, 2018.
37. DÜVENCİ ABDULLAH,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN, "Öğretmenlik Uygulaması Değerlendirme Sürecinde Dijital Öyküler", 1. ULUSLARARASIEĞİTİMDE YENİ ARAYIŞLAR KONGRESİ, 2018.
38. Ar Necmettin Alp,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN, "Öğretmen Adaylarının Konum Tabanlı Mobil Uygulamaların Eğitimde Kullanımı Hakkındaki Görüşleri", 1.Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, 2018.
39. YILDIRIM OSMAN GAZİ,KOTAN SONER,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN, "Eğitsel Simülasyonların Yönergeler Açısından Değerlendirilmesi", 27. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 2018.
40. ORUÇOĞLU İPEK BURCU,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN, "Öğretim Elemanlarının Okullarında Uygulanan Ters Yüz Öğrenmeye Yönelik Görüşlerine İlişkin Eylem Araştırması", Vth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2018.
41. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,Yıldırım Yeliz, "Eğitim Yazılımlarında Kullanılan Geri Bildirim Stratejilerinin 5 7 Yaş Çocuklarının Öğrenimi Üzerindeki Etkisi", I.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, 2004.
42. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,İmamoğlu Ceyda, "MEB Hizmetiçi Eğitim Kurslarının Eğitsel Yazılım Kullanım Becerisi Kazandırma Etkinlikleri Açısından Değerlendirimesi", V.Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, 2009.
43. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN, "Deneysel Öğretim Yöntemlerinde Benzetişim Simülasyon Kullanımı", IV. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, 2004.
44. MUTLU BAYRAKTAR DUYGU,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN, "Çevrimiçi ve Yüz Yüze Yapılan İşbirlikli Öğrenme Ortamlarındaki İletişim Örüntülerinin Karşılaştırılması", EJER Congres, 2014.
45. Sarı Fatma,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN, "Çevrimiçi İşbirliği Uygulamaları Google Dokümanlar Örneğinin HTML Eğitimi Açısından İncelenmesi", EJER Congres, 2014.
ULUSAL
46. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,Tutgun Aylin, "Süreç Değerlendirme Yaklaşımına Göre Yazı Yazma Çalışmalarında Bilgi Teknolojilerinin Kullanımı", Türkçe Öğretimi Kongresi, 2008.
47. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN, "Algoritmada Çalışma Zamanı Açısından verimlilik Konusunda Öğrencilerde Oluşabilen Kavram yanılgıları", 1.Uluslararası Mesleki ve Teknik Eğitim Teknolojileri Kongresi, 2005.
48. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,Karagöz Özden,Bayrak Günay, "Sanal Laboratuar Ortamında Kazanılan Becerilerin Gerçek Laboratuvar Ortamındaki Öğrenci Performansına ve Ders Başarısına Etkisi", V. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, 2005.
49. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,ER NESLİHAN, "Bilgi ve Medya Okuryazarlığında Internet Temelli Bilginin Usulsüz Kullanımı ve Bir Çözüm olarak Blok Uygulamaları", 21.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 2012.
YAYINLANMAMIŞ BİLDİRİLER
ULUSLARARASI
1. Camnalbur Mücahit,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN, "İnteraktif Akıllı Tahtaların İlköğretim Öğrencilerinin Matematik Başarısı Üzerine Etkileri", 2nd international Future-Learning conference on innovations in learning for the future
2. YILDIRIM OSMAN GAZİ,ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,KOTAN SONER, "Öğrencilerin Scratch’te Kullandıkları Kod Kavrama Stratejileri ve Başarı Durumları ile Çeşitli Değişkenler Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Bir Göz İzleme Çalışması", 28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi
ULUSAL
3. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,ERDOĞAN BARIŞ, "Bilgisayar Destekli Eğitimde Kullanım amaçlı bir Simülasyonun Tasarlanması ve Geliştirilmesi", Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu ve Fuarı
4. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,ERDOĞAN BARIŞ, "Oluşturmacı Yaklaşıma Dayalı Bir Simülasyonun Kavram Yanılgılarının Tespiti ve Ortadan Kaldırılması Üzerine Etkisi", 6.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
5. ÖZDENER DÖNMEZ NESRİN,SATAR HATİCE MÜGE, "Yabancı Dil Eğitiminde Bilgisayar Tabanlı İletişim Öğrenci Görüşleri", Türkiyede Yabancı Dil Eğitimi Ulusal Kongresi
ATIFLAR
2018
YAYINLAR
MAKALE
Belirtilmemiş
2018
YAYINLAR
MAKALE
Belirtilmemiş
2018
YAYINLAR
MAKALE
Belirtilmemiş
2018
YAYINLAR
BİLDİRİ
Belirtilmemiş
2018
YAYINLAR
MAKALE
Belirtilmemiş
2018
YAYINLAR
BİLDİRİ
Belirtilmemiş
2018
YAYINLAR
MAKALE
Belirtilmemiş
2018
YAYINLAR
MAKALE
Belirtilmemiş
2018
YAYINLAR
BİLDİRİ
Belirtilmemiş
2018
YAYINLAR
BİLDİRİ
Belirtilmemiş
2018
YAYINLAR
MAKALE
Belirtilmemiş
2018
YAYINLAR
MAKALE
Belirtilmemiş